Magnificent India

Friday, August 10, 2007

Sterallures

Mijn populariteit stijgt, althans in New Delhi. Voor de tweede maal ben ik 'gesnapt' door het oog van de camera tijdens een van mijn sociale activiteiten. Kennelijk was de kleinschalige Indiase White Sensation Party 'the place to be' afgelopen zaterdag, want de pers was massaal aanwezig. Ik had bedacht om het verplichte dodelijke witte tenue wat op te vrolijke met knalrode pumps en een rode waaier. Vermoed dat dat toch de aandacht heeft getrokken op een locatie waar iedereen in het wit verscheen.
Lang leve mijn 'vierde anti-biotica kuur in een jaar tijd' als gevolg waarvan ik niet met een doorlopen en beschonken hoofd in de krant stond. Je moet weten dat mijn Indiase collegas gillend op me af komen rennen met hun krantenvodjes zodra ik daar levensgroot in verschijn. Sta dus bij voorkeur niet met een alcoholische versnapering in mijn handen in de krant.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home