Magnificent India

Thursday, March 01, 2007

Bernard in New Delhi

Hulde aan mijn eerste bezoeker uit Nederland!

Fantastisch om een maatje te hebben die elke avond als je moe uit je werk komt de deur voor je opendoet; met wie je even een biertje op het balkon kunt drinken; met wie je heerlijk kunt rondbanjeren in achterstandswijkjes waar je als vrouw alleen met ‘effective male protection’ terecht kunt; die het koken overneemt wanneer de activiteit meer dan twee pannen in beslag neemt; die je huis inricht; met wie je non-stop kunt ouwehoeren en die de boodschappen voor je draagt. Kortom, de ideale huisgenoot.

Bernard heeft ook erg van genoten van New Delhi zo bleek uit de volgende sms-jes die hij me heeft gestuurd:

12-02: Ik word opgelicht bij t leven!! 70, 50 uiteindelijk 40 om naar die markt te gaan!! Vuile ratten!!

21-02: Wat zijn t toch een stel gotvergeten paardelullen. Bij toeval sta ik buiten, zie ik engineer aan mast werken. 5 min later, stroom weg. Ben al vanaf half 10 bezig.

21-02: En die enorme lamzakken aan de overkant, die nietsnutten, ze zitten er bij alsof ze een avondje rtl4 zitten te kijken! Werkelijk. Ik snap die Britten wel.

Bernard, ik vond het een supermaand, dank je!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home